ENIGOO
Více než jen prodej vstupenek
Vytváříme cloudovou platformu vstupenkového systému, přístupnou z jakéhokoliv prohlížeče, na všechny typy událostí, moderně a na více než 7 500 pokladních místech po celé ČR. Našim partnerům zjednodušujeme administraci spojenou s akcemi a zaměřujeme se na návštěvníka a zvýšení tržeb. Díky našim zkušenostem přinášíme na trh inovativní kvalitu, o které Vás rádi přesvědčíme my, ale i naši stávající partneři.

Ticketing zaměřený na návštěvníka a zvýšení tržeb
Vytváříme komplexní službu na klíč v oblasti ticketingu. A hlavně se staráme o naše partnery a jejich návštěvníky. Zakládáme si na osobním přístupu a inovacích v oboru. Ticketing dlouhodobě vnímáme jako obor, který se neustále rozvíjí a dlouhodobě už nezáleží pouze na prodeji vstupenky a její kontroly. Zavedením nástrojů jako prodej merchandise, responzivního prostředí, nebo dynamické změny vstupenky cílíme na další zvýšení tržeb díky systému ENIGOO.
S ENIGOO máte kontakty na SVÉ návštěvníky plně pod kontrolou. Nejsme přeprodejci vstupenek, ale dodavatel služby proto, abyste si vztah vytvářeli napřímo.
Nepoužíváme helpdesky a automatické roboty na zprávy. Každý náš zákazník má vlastního parťáka na telefonu, s kterým může okamžitě řešit svoje požadavky. A pro Vaše návštěvníky máme připravené centrum podpory v režimu 9-22hod. a 365 dní v roce.